Nieuws
Start landelijke campagne ZorgkaartNederland | 15-6-2016 | |
---|---|---|
In mei 2016 is de landelijke campagne voor ZorgkaartNederland gestart. In de afgelopen jaren is de website uitgegroeid tot de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg. Inmiddels staan er ruim 320.000 ervaringen op Zorgkaartnederland.nl. En dat mogen er natuurlijk nog veel meer worden. Want hoe meer mensen hun ervaringen delen, hoe beter anderen een keuze kunnen maken in de zorg. Bovendien helpen we elkaar zo om de zorg nog beter te maken. Bent u benieuwd welke mediamix er ingezet worden voor deze campagne? Lees dan snel verder. De mediamixRadioVia acht verschillende radiocommercials zetten we mensen aan tot het delen van hun ervaring met de zorg. In deze commercials komen echte ervaringen van mensen terug. Luister de radiocommercials via de volgende links: Commercial cardioloog Commercial dermatoloog Commercial fysiotherapeut Commercial huisartsenpraktijk Commercial orthopeed Commercial psycholoog Commercial tandarts Commercial verpleeghuis Deze radiocommercials zijn te horen in week 21 tot en met week 49 op Qmusic, Sky Radio en lokale omroepen (ORN). Social media De campagne loopt ook via Facebook en Twitter. Google AdWords Ook zetten we Google advertenties in om de bekendheid van ZorgkaartNederland te vergroten. Aanpassing huisstijl Aanvullend wordt er ook de komende tijd aan een nieuwe huisstijl gewerkt. Naar verwachting zal deze begin juli gelanceerd worden. De header van de homepage laat alvast de nieuwe stijl zien. We willen met name het menselijke aspect laten zien door middel van foto’s van verschillende zorgsituaties. Het promotiemateriaal dat zorgverleners zelf kunnen gebruiken passen we ook aan naar de stijl van de campagne door middel van fotografie waarbij de mens centraal staat. |
Nieuwsbrief
Nieuwsarchief
Raadpleeg ook ons nieuwsarchief!